2011-04-21

Kommentera mera

Idag när jag träffade C gav hon mig lite nya perspektiv. Hon sa nämligen att hon hade velat ha den blå-vit-randiga tygkassen om handtagen varit längre. Wallinskaya kör inte med planekonomi. Wallinskaya gör det du vill ha. Härmed vill jag ha konstruktiva kommentarer av dig. Dvs om du ser något du vill ha, men tänker att någon detalj inte är riktigt som du tycker att det ska vara, säg det. Skriv en vänlig kommentar, så kan jag tänka på det nästa gång jag gör något liknande.

Nu kan jag faktiskt inte göra en vit-blå-randig tygkasse med längre handtag för jag har inte mer av det tyget. Däremot kan jag göra fler tygkassar med långa handtag istället för korta. Du kan också kommentera det här inlägget och berätta vad som mer vore roligt att ha på tygkassar. För den sakens skulle behöver du inte känna tvånget att du måste köpa en sådan kasse sen. Jag behöver idéer eftersom jag ska sälja på en marknad i slutet av maj. Om du är intresserad av att beställa något, skriv ett mejl, skriv en kommentar.

Tack för hjälpen!

Inga kommentarer: