2011-04-10

Prickig presentkasse

Min danskumpan Moa fyllde 30 år förra veckan och idag när vi skulle gå till dansbanan fick hon ett swing survival kit av mig i present. Kitet består av vattenflaska, handsprit, munspray, deo och näsdukar. Kvinnan på Apoteket tittade konstigt på mig när jag sa att jag behövde munspray till en present till min kompis.

Allt inpacketerat i en röd kasse med vita prickar som jag sydde idag. Den blev inte alls som planerat, för jag har inte sytt tygkasse på väldigt länge, men det blev ganska bra ändå.


1 kommentar:

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Svar på en fråga du ställde i min shop:

Jag har hittat mailformuläret efter att ha googlat contact form eller något liknande på internet. Jag har bytt dator och hittar tyvärr inte länken. Men om du googlar så kommer det upp lite olika alternativ på formulär :)