2011-05-28

Inför basaren

Jag är lite förvirrad just nu. Dels borde jag sova och dels borde jag fixa saker inför morgondagens basar. Har ganska nyligen (för en timme sen) kommit hem från en underbar kolonilottsgrillfest med mina fantastiska jobbarkompisar vilket fick mig att flytta fokus, eller snarare att aldrig få fokus på det här. DET HÄR! Nu ska jag ha hundra procent fokus på det här. Har plockat fram grejer från checklistan som Sofia skrivit. Bra att det finns en checklista, annars hade jag nog glömt allting. Nu ska jag printa ut bilder på vantar så att det finns något att titta på och folk blir sugna såhär i början på sommaren, att beställa vantar. 


Här kommer min favoritväska. Jag vill kalla den för tygväska bara för att den känns så tjock. Väskor är väl lite tjocka. Röd sammet, liten ficka på kanten på utsidan och så en detalj med svart tyll som ser lite konstig ut på den här bilden. Ser mycket bättre ut i verkligheten.


 Tyllen.


Inga kommentarer: