2011-06-27

Pocket Shop-påsen

Oj! Jag skulle bara komma igång lite med två olika tygkasseprojekt ikväll. Det slutade med att en blev klar och den andra inte ens blev påbörjad. Har dock fotograferat hela processen så det nästan känns som att den är gjord i etapper ändå. Det här är alltså min kusins Pocket Shop-påse. Vill bara säga att det bara är modellen som ska vara som en Pocket Shop-påse - inte färgen och detaljerna.

Moahandtag har blivit ett begrepp. Här lekte jag att de bortklippta tygbitarna var kaninöron för en stund. "Hello Waffi"


Handtagen är utmätta och hålen är tillklippta.


En botten, som jag vill minnas att Pocket Shop-påsen har.


Wallinskaya-märket är ett måste. Spets och rosett har förstås också blivit någon slags måste.


Bild på det fullständiga underverket kommer inom kort. Det har en tendens att lägga sig åt fel håll när jag lägger in bilder här.

Inga kommentarer: