2011-11-26

Rött, svart och vitt

Min pappa var här förra och fixade i mitt kök. Han hade gjort nya köksluckor, satt dit nya knoppar på skåpen och handtag på lådorna. Dessutom lade han dit ekskivor på tre ställen där det varit jättetråkiga vita skivor innan. I något som i mina lekmannamässiga ögon kändes som plast. Plastdragerad faner med fuktskador tycker jag att det får kallas. Nu ser det lite läckrare ut. Jag jobbar också på att hålla den här färgskalan på vitt, rött och svart. Fler bilder från resten av köket kanske dyker upp senare. Min nya (svarta) fläkt bor i Solna över helgen. Hur det är tänkt att den ska transporteras hem till mig är ett senare problem. Jag jobbar på att få hjälp av ett gullegryn.

3 kommentarer:

Sofia sa...

Wow vad fint!! Man kanske får komma o kolla mer snart?

Wallinskaya sa...

Absolut! :)

Ester sa...

Ser riktigt snyggt ut! Kul med uppfräschning! Kram