2012-02-24

En del av Indien

Jag har varit magsjuk och legat i fosterställning med ryggont ömsom magont i flera dagar, men nu börjar jag se ett ljus i tunneln och fick för mig att lägga upp en "omslagsbild" på Facebook och tänkte direkt att det måste vara en bild från Indien-resan 2009 - mitt livs hittills bästa resa. Såklart jag hittade massa bilder som fick mitt hjärta att rusa iväg en smula. Lite lagom för jag mår ju fortfarande lite skakigt. Här är några utvalda foton och jag inser nu också vilken kass kamera jag har och hur sugen jag är på att investera i en riktigt bra kamera.

Utsvulten hundvalp på tågstation i Gokarna

Busstation i Goa

Kudle Beach

"gatuliv" i Mombai

Restaurangbesök i Mumbai

Filminspelning i Bollywood

Förbrukade kokosnötter i Kerala

Mellanmål i Chennai

Fiskare i Kochi

Arambol


Inga kommentarer: