2012-09-22

Långtidsprojekt

Jag vet att jag har tre tröjor som inte är klara. Två av dem är så gott som klara, men jag behöver finlira på dem. Den tredje har jag precis fått klart bakstycket på. Sen finns det en person som undrar var slipovern tog vägen. Samtidigt drömmer jag om kommande projekt som jag hittat inspiration till...

Varje bild går att klicka på för att komma till stället jag hittat den på.

Ett linne med paljetter på bröstet

En uggletröja

En angoratröja med överdrivet stor rosett, hade varit snyggt i några andra färger, frågan är bara vilka?

Den här har lite dålig passform, men jag gillar mönstret, i några andra färger, kanske blåa nyanser eller ser det verkligen ut som en havströja då?

Tröja med krage. Jag diggar mönstret på tröjan. Färgerna är också mycket snygga.

Snyggt strukturmönster. Lite axelvaddsvarning men det kanske går att justera.


Inga kommentarer: