2013-01-23

Körsbären

Låt mig stanna kvar vid det här med körsbären. Jag är något på spåren. Jag ser det framför mig men jag behöver hitta det för att göra skissen. På vägen hittade jag en massa annat.


Ett par så himla snygga vantar hittade jag här.



En lätt gotisk sjal hittade jag här.



Sen kom jag in på helt andra grejer, som toktyska modeller i röda kläder. Ganska fräckt om jag får säga det själv. Hittade bilden bland många andra tokiga modeller här.



I verkligheten, om vi ska tillbaka dit, har jag kommit så långt att jag gjort en ritning på hur körsbären kan se ut med en bård under i blått fast den ska inte vara så nära körsbären, vet inte vad som flög i mig när jag gjorde så. Alltså: planen är att sticka en tröja med körsbär på.

1 kommentar:

petra sa...

Det kommer bli så fint tror jag!