2013-02-03

Direkt från Jurassic Park

Det känns som att jag har lite att komma med. Kanske för att jag den senaste veckan varit besatt av att sticka på t-rex-tröjan. Igår kväll gjorde jag klart de tre dinosaurierna samtidigt som jag såg Jurassic Park på TV. Det var ju väl inprickat att sticka t rex samtidigt som människor blev attackerade av dem. Lite som stereo liksom.


Om jag får säga det själv, är jag väldigt nöjd med utformningen av den här tröjan. Det är snällt blandat med elakt. Tyvärr är det inte världens lättaste att ta en bild på något man stickar på rundsticka, så det kanske inte ens syns att det är en t rex, det där vita.

Jag jobbar vidare. Så himla rolig tröja att sticka på...

1 kommentar:

Denice sa...

Men å vilken cool! Jag måste träna på att sticka med fler färger, vill kunna det :-)