2013-11-20

Mumskavalkad

Jag ber om ursäkt i förebyggande syfte. Det var inte min mening att fresta
men jag blev så inspirerad av rai rai och kände att jag också ville lägga upp
bilder på fika. Det är ju faktiskt en av mina favoritsysselsättningar också. Jag
älskar att fika, dricka te och smälla i mig bakverk. Här kommer bilder på 
bakverk som jag lagt upp tidigare.

Kolasnittar och lingongrottor från mitt födelsedagskalas i år

Halloncurd på bananbröd

Vaniljbullar från i somras

Midsommartårta 2013

Crêpes på Bon Coin på Stora Essingen

Min kusins födelsedagskalas 2013. Hon älskar att baka tårtor.

Påskbakelsen på påskafton 2011

Kolapaj med lingon

Esters schackrutor.

Min hemmagjorda hallonglass med touch av passionsfrukt

Kladdkaka med hallonsås hos Ester


3 kommentarer:

Ester sa...

Åh, MUMS!

rai rai sa...

Hihi, ju mer fika desto bättre!

Camilla sa...

Jag blev inspirerad och har också gjort ett fika-inlägg! Hoppas fler hänger på så kan vi fika i evighet...