2014-05-02

Vintern rasat ut


Riddarholmskajen på valborg. Alla ville fotografera den brinnande tipin.

Nu är det så här, att jag tror att wallinskaya.com kommer att förbli död och vi begraver väl den helt enkelt. Det tråkiga är att inte många vet, förutom hemliga klubben, att jag bara har en annan adress och fortfarande lever, vilket i sin tur gör att jag inte känner alls samma lust för att lägga upp inlägg. Ja, det spelar tydligen roll. Ska försöka att återvinna gamla läsare på bästa sätt. Kanske du kan hjälpa mig? 

3 kommentarer:

Emmas dagar sa...

Vi får följa varandras Kronärtskockor Hoppas det blir något :-)
Tack för nya adressen!

Petra sa...

Nej! så tråkigt! Gillas inte alls!

rai rai sa...

Halloj, kan du inte ens köpa loss domannamnet oavsett vad blogger säger? Surt ju! Uppdaterade min bloglovin-länk nu iaf!