2014-06-10

Strulpetter!

Det är lite irriterande med blogger. Borde jag hitta något annat ställe att blogga från? Jag ser att adressen till bloggen inte är som jag trodde. Den korrekta adressen hit är inget annat än:

wallinskaya.blogspot.se

(har tidigare angett blogspot.com)

Det vore jättetrevligt att bli länkad eftersom jag fortfarande är i lite behov av bekräftelse och vill att folk ska hitta hit och så vidare. Och då är det alltså adressen ovan som gäller, annars uppdateras inte bloggen i såna där festliga blogglistor.

5 kommentarer:

Ester sa...

Alltså, jag har uppdaterat till den rätta adressen. Men från min sida ser det ut som att Varbergsinlägget är det senaste du gjort. Men jag har inte heller så värst mycket trafik att skicka vidare. ;) Kram!

Wallinskaya sa...

Ja, varbergsinlägget verkar vara mitt sista offentliga uppdrag sen dog allt. Blir så trött på Blogger!!

Ester sa...

Det konstiga är att nåt liknande hänt med Sofias blogg. Hennes senaste inlägg har inte heller kommit upp på min blogglista. Hon har wordpress, men jag har ju också blogger. Jag länkar till andra bloggar som verkar funka ju! Knäppt.

Wallinskaya sa...

Nu har jag tagit bort varbergsinlägget och hoppas se att något ska hända. Håller koll genom att länka till min egen blogg i min egen blogg. :)

Ester sa...

Jaså, Varbergsinlägget är borta. Dock strular fortfarande blogger. Ett tag var det björktrast-inlägget som gällde. Och nu är det caféinlägget, trots att du uppdaterat med midsommar. Håhåjaja. :/