2014-12-29

Den stickade familjen

Varning för typiska inne-vinterbilder nu.

I år blev det stickade julklappar till min ena syster och hennes två barn samt mina föräldrar. Eftersom jag inte hann sticka klart min pappas mössa så är den inte heller med på bild. Han fick se stickningen i alla fall och prova om mössan passade.

Min systerdotters vantar. Hon ville ha likadana som sin mammas vantar från Riga.


Min systerdotters raggsockar underifrån.


Min systersons mössa.


Min systers torgvantar.


Min mammas vantar.


3 kommentarer:

Petra sa...

Shit pommes fritt, vad flitig du har varit. Jag är så i panerad! Min ambition var att endast ge bort hemmagjorda klappar, men det slutade med bara köpta klappar.

Ester sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ester sa...

Gillar särskilt de fina Riga-vantarna.