2015-02-28

En gul spratteldyna

Skumgummi är kanske inte det bästa materialet att vistas på (av hälsoskäl) men det är ju rackarns fiffigt. När min mor var här fick hon den stora äran att sy ett överdrag till den kvadratiska biten som var kvar av skumgummit jag använt till madrass och skötbädd. Se bilder längre ner i inlägget på detta.

Här jobbar mormodern med kontrollanten Ivar som tittar nyfiket på.


Har precis köpt en systemkamera som tar sjukt bra bilder, därför har jag valt att lägga upp två jättesuddiga mobilbilder från min nya mobil. Ja, tids nog får ni se bilder tagna med min systemkamera också...

Det gula tyget är från ett gammalt underlakan. Fläcken är nog bara vanligt dreggel.



Skötbädden



Madrassen


1 kommentar:

Ester sa...

Smart grej. Och praktiskt med en mormoder som man kan sätta i arbete. :)